Dagen som varit

Vilken mysig kväll det blev, trots den dåliga dagen. För att göra dagen lite mer stabil tänkte jag göra ett pluslista för att väga upp de negativa inläggen från tidigare.. ;)
+ Jag har målat mina naglar i en jättesöt ljuslila färg, känns jättefräscht.
+ Pärre har varit här och druckit te och pratat ett par timmar, mys. Vi har ju inte setts på hela helgen så de va tur att vi hann catcha upp lite igen.. <3
+ Jag har ätit tacos, lagade massvis med köttfärs runt ett tiden, sedan har jag småätit tacos lite till och från hela dagen. Mums!
+ Min syster kommer imorgon. <3
+ Jag har gått en promenad, duschat bort min cocosolja och mått allmänt bra.
+ Jag har haft lite kontakt med en av världens viktigaste personer, tjötat och säkert gjort honom irriterad, men fortfarande.. vi hade kontakt.. ;)
Nu ska jag titta på Love actually (skräll) och sedan sova.
Puss! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0