Dagens

Usch, vilken sugig uppdatering idag, men jag har inte riktigt hunnit idag.
Detta har jag gjort idag: Vaknat, jodå, de har jag allt hunnit med. Duktig cheeeey. Köpt ett månadskort, 650 kronor för att få åka buss. Är det inte sorgligt? Jag är nu officiellt en bussåkare... Åkt buss, tre gånger. Ingen kommentar, bara tragiskt. Skrivit på grupparbetet, bra! Somnat medan jag skrev på grupparbetet, mindre bra. Jobbat, yes!! Stängning typ. Det var kul, faktiskt. Jag har saknat jobbet... Sett att jag fått världens bästa sommarschema, skänker (stavas de så? Knäppt ord) en öm tanke av tacksamhet till världens bästa chef (fjäsk) som lyssnat på mina önskningar om flera dagars ledighet i taget för att kunna plugga upp mina kurser under sommaren. Jag älskar dig, är absolut att ta i, men jag tycker bättre om dig än vanligt. (hoppas han inte läser bloggen nu, kan bli så pinsam stämning på jobbet senare då...) Räknat ut att jag är ledig under Fallens dagar, yeeeeees. Skrivit fel till min grupp IGEN, förra veckan så skulle jag skriva "najs" till gruppen då vi bestämde något i vår FB-chatt, mobilen ändrade till BAJS. Idag kom Karl med ett toppenförslag att vi skulle hålla oss i Uddevalla imorgon, jag skriver "kanon Karl". Fast... Det blev visst "KANIN Karl". Sorry. Fått sluta tidigare på jobbet, tack Jörgen! Tack vare dig är jag nu hemma, trots att jag egentligen skulle slutat ungefär nu. Insett att jag glömde ta bort min matlåda från bordet innan jag åkte förut, usch vad tråkigt det är att komma hem till en ostädad lägenhet. Insett att jag har träningsvärk, samt sträckt ena benet. Inte okej. Inte okej alls, så här otränad får man inte vara. Bara att träna mer. ;)

Så, detta har jag hunnit med idag. Nu ska jag kolla på Love Actually för miljonte gången innan jag somnar. Jag älskar den. Godnatt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0