Dagens

Dagens ToDo-lista!

• Köpa fler Cambridgepåsar, måste göras någongång mellan 11:30-13:30.
• Gå till skolan och lämna in ett arbete, 13:00. Varför finns Disco när lärarna ändå vill ha arbetet i handen?!
• Möta upp Janet för en snabbkaffe på stan.
• Tvätta håret, jag minns inte när jag gjorde det senast. I fredags?
• Hänga med Pärre, vi skulle hitta på något "asball" idag.
• Enda problemet är att jag har tenta imorgon, jag har pluggat en hel del, men kommer behöva sitta varje ledig sekund jag har... Aaah, vad tråkigt. Men efter imorgon är det över, då är det inga tentor kvar - bara två grupparbeten.

Så, nu ska jag stressa ut på promenad i solskenet. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0