Desperate

Jag har den senaste veckan tittat lite på Desperate Housewifes, något jag aldrig gjort tidigare i hela mitt liv. Jag lånade boxarna av Carro för typ... ett år sedan (?) och inte sett ett enda avsnitt förrän i söndags. Nu är jag fast. Jag drömmer om det på nätterna tillochmed.
Min största förändring är min synsätt på min kropp, aldrig tidigare har jag haft så mycket komplex - anledningen till cambridgen (+att jag såg Kenza i Stockholm i tisdags och hon va suuuperliten). Men seriöst, skådespelarna är typ trettio-fyrtio år och väger hälften så lite som jag! Eva Longoria är en av de snyggaste brudarna jag någonsin sett och allvarligt - jag tror jag skulle döda för hennes kropp.
Det var mest det jag ville säga. Jag är avundsjuk och lite bitter. Är för hungrig för att plugga och väntar på min himla pojkvän som inte kommer förrän tio ikväll.... Puuh. Det suger. En sväng på gymmet nu kanske? Känns som det behövs om jag ska se ut som Eva snart.
Finns det något fult på denna kvinna??

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0