en dag avklarad

Jag har i princip klarat första dagen. Jag har inte ätit ett smack, utan bara de där pulvret. En chokladmint till frukost, en till lunch och till middag blev det en kycklingsoppa. Alltihop är rätt gott, jag kommer tröttna asfort, men det var gott. Jag värmde soppan dessutom, så då kändes det lite matigare. Utöver det har jag druckit tre koppar te, och minst tusen liter vatten. Seriöst, jag dricker vattnet direkt ur kannan. Det är ingen idé att det hälls upp i glas för jag dricker upp det så himla fort för att "släcka hungern"...
Min mage har krampat. Den började kurra redan när jag satte mig på tentan halv tio och sedan dess har jag försökt få den att hålla tyst, men det går sådär... Jag hade extrem huvudvärk vid fyratiden, men då drack jag bara mer vatten och så löste det sig. Vid halv åtta fick jag sånt extremt psykbryt att jag höll på att lipa sönder, för jag pallade verkligen inte mer, så hungrig var jag - sen tog jag tag i mig själv och drack en kopp te och då gick det över. 
Jaja, jag är nästan trött på mig själv när jag bara tänker på de här hela tiden. När jag blundar ser jag mat och smala människor så just nu är jag ovanligt knäpp i huvudet.. Men jag ska fixa de.. Det ska jag.
Och nu ska min kille snart komma så då får jag iallafall lite tröst och peptalk, ingen stöttar bättre än han. :)
Puss på er

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0