Fredag den 13:e

Hej hopp!
.
Jag är så stört trött idag, känner verkligen att jag inte orkar någonting. Ska strax iväg och skriva tenta - smart att lägga tentan fredag den 13:e - schyyyyssst! Haha. Nä, men jag vet att tentan inte kommer gå bra idag så de hade inte spelat någon roll vilken dag den än hade legat på.
.
Nu på morgonen har jag haft besök av Pärre, vi har druckit te och tjötat lite. Jag har gjort mina vanliga ben, rygg och magövningar och går nu skakande omkring i lägenheten. Haha. Men det känns gött ändå.
.
Efter tentan tänkte jag att jag skulle ta det sjukt, otroligt lugnt. Jag ska nog sova ett par timmar och verkligen ha en riktigt skön kväll bara, ev åka hem till mamma och pappa över helgen, men jag vet inte ens om jag orkar det faktiskt. Trist det är med vädret, förresten! Det gör mig också deppigare än vanligt ju...
Jaja, nu ska jag gå igenom mina anteckningar igen och förhoppningsvis få in de sista i huvudet inför tentan.
Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0