Inte min dag idag

Den här dagen går INTE i turens tecken. Det började ju med att jag kuggade tentan och jag har ångest som tusan för det. Sen hat dagen bara styrt upp otrevligare och otrevligare saker för mig, vad sägs om detta liksom?
• Jag tog på mig jeans (för det var det enda förutom åvven som jag hade på Lantmanna. Solen sken som en tok och jag svettades som en gris hela vägen till bussen.
• Jag höll på att kissa ner mig på bussen, seriöst! Jag var nära att dö! Eller drunkna. Eller åtminstone dö av skam om jag hade kissat ner mig framför folk.
• Jag var helt inställd på att OC skulle komma i eftermiddag, nu klockan tre, men istället kommer Gossip girl som jag aldrig kollat på och inte inte kommer börja kolla på idag heller.
• Den där veckan, ni vet. Den började visst idag. Awesome. Noooooot.
• Jag smörjde in mig med min cocos-olja, skulle lägga mig ute och pressa på balkongen och så blåste det och den där stekande hettan som brände imorse när jag hade jeans på mig var som bortblåst. Så nu ligger jag i min soffa, insmord i olja och surar.
Just My Luck.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0