Jag har spenderat hela eftermiddagen med f...

img_8068 (MMS)

Jag har spenderat hela eftermiddagen med finaste Anki, ätit lunch och gått runt i affärerna på Torp tillsammans. Jag hittade ingen nyare bild på mig och min lilla snutta så jag bjuder på en bild som är typ tre-fyra år gammal, haha! Nu sitter jag på bussen till Trollhättan, jag är så kissnödig så jag funderar seriöst på att hoppa av bussen och kissa och sedan vänta på nästa buss i två timmar... Men det kommer jag nog inte göra ;) Ikväll blir det en liten utgång med Mjölby bland annat, vi ska ha åvve på oss så vi kommer ju inte komma in någonstans så de blir ju ingen brutal utgång, men kul ändå. Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0