Lördag

Tjolahopp tjolahej!
Jag kom precis hem från en vända på stan, hittade en jättesöt klänning som jag ska använda ikväll, tänkte jag. Passade även på att sola lite (klänningen är vit - inte helt ok med vit kropp till de då...) och köpte en kaffe och satte mig på en uteservering och gick igenom min mail och kikade lite inför delarna jag ska skriva i grupparbetet. Jag tog på mig shorts idag förresten, trots att solen steker och himlen är klarblå så blåser de ju kallt, de suger..
Nu när jag kom hem tvärdäcka jag typ och bäddade ner mig i sängen. Jag sov inte direkt skitbra inatt så jag tror jag ska sova en timma nu, innan jag börjat fixa mig för ikväll.
Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0