Lördagkväll

Två dygn utan mat är vidrigt. Jag funderar på att fila bort mina akrylnaglar så jag kan bita på naglarna igen, så hungrig är jag. Det är fett värdelöst att bara sitta hemma och plugga dessutom, men det finns ingen anledning att gå ut och göra något. Alla grillar, dricker eller typ har picknick eller middag. Jag kan åtminstone säga att jag är duktig som pluggar och sånna här helger behövs ju faktiskt, speciellt om man ska klara tentan och inlämningsuppgiften denna veckan. Shit, vad jag övertalar mig själv nu.
Om tre-fyra timmar är klockan så pass mycket att jag kan gå och lägga mig med gott samvete. Då är dag två avklarad. Skönt.

Kommentarer
Postat av: .

Det kommer gå bra tillslut! Snart kommer du inte känna samma hunger :) tror du kommer lösa det galant!

2011-05-07 @ 19:48:52

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0