Lunchshopping

Jag var och shoppade på lunchen ihop med Mackan, han gav mig sju minuter och jag kom ut fyrahundra kronor fattigare och med en hel minut till godo. :)
Bland annat den här skjortan fick jag med mig. Jag köpte den i storlek 42 så den är riktigt stor och går att ha till strumpbyxor. 199:- på Gina. Bra skit. Köpte också lite nya underkläder och ett par cykelbyxor, de som jag köpte förra veckan va superdålig kvalité på så det va dags för ett par nya. :)
Eftersom jag ska sova hos Mjölby inatt, så tänkte jag matcha alltihop imorgon. Ett par vita converse hade vart snyggt  till också, kan bli så att jag får sticka ner och köra lite middagsshopping också. Hehehe
´
ps. Ser ni bilden, btw? Elvir ville sååå gärna va me... ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0