Nära döden

Jag mår verkligen inte bra nu. Jag ligger och kallsvettas, fryser (det är inte feber, jag har kollat), gråter och skakar. Jag tror att det beror på att jag är hungrig, för magen kurrar konstant. Jag fattar inte de här! Man ska faktiskt må bra efter tredje dagen på Cambridge, men jag har mått sämre än någonsin både igår och idag. Fast dagtid funkar det helt okej typ, iallafall idag. Igår när jag gick av bussen på väg hem från Trollhättan höll jag på att svimma flera gånger - helt stört. Jag försökte ringa hem till mamma, men hade glömt bort numret fast jag har slagit det minst en miljon gånger sedan jag flyttade hemifrån för två år sedan.
Jag ska proppa i mig tredje påsen för dagen nu, gröt. Det är den som är godast, förutom kycklingsoppan men den är slut. Imorgon ska jag gå och köpa nya påsar och köra en vecka till. Då ska jag minsann BARA köpa kycklingsoppa och gröt. Jag längtar tills imorgon när jag får äta den igen, det är värdelöst att må såhär. Jag är inte lycklig. Jag är bara hungrig och ser feta chipspåsar med massvis med dip flyga förbi framför ögonen på mig. Stora nygrillade köttbitar också, och falukorv.
Tur att jag läser så många bloggar, om jag inte hade läst dem hade jag tappat motivationen för länge sedan. När jag ser alla snygga, smala, bruna sommarben är det plötsligt helt okej att gå på Cambridge - då är allt värt det.
Bara jag får på mig mina gamla jeans igen och blir smal. Då blir allt bra.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0