Och Skalman han är tlött...

Tjoo!
Jag kom hem från jobbet för en dryg timma sen, har haft Pärre här en sväng och skulle egentligen ha fått besök av Elvir och gått igenom lite inför imorgon och allt annat som händer, men jag ställde in de för jag är så himla, himla trött. Och så luktar jag skitäckligt, himla Donkisch! Efter fyra timmar i köket luktar jag allt annat än gott, nu är det en blandning av lök, bbq-sås och frityrolja tror jag. Mums. Jag har skrubbat mig aplänge i duschen, men det verkar som att lukten är här för att stanna. Jaja, det var iaf inte pga lukten jag ställde in med Elvir, utan för att jag var trött...
Det värsta med såna här dagar är att jag är så himla pigg i huvudet och så slut i kroppen, att jobba är verkligen motsatsen till att plugga! Och imorgon blir det att göra både och, och dagen efter det, och dagen efter det och dagen efter det.... Äh, jag ska inte klaga. Jag kommer ju typ bli miljonär på min donkischlön. Not.
Jag skulle vilja skriva nått sånt där aaaskul, som bara jag kan komma på, just nu, men jag kommer inte på något. Om jag inte hade bloggar från mobilen hade jag länkat till mitt genom tidernas bästa blogginlägg "Jag och blomman", har jag för mig att det heter. Ni får söka själva i bloggen för att hitta de, jag tror de är skrivet i mars eller nått. Det inlägget är jag fortfarande stolt över. Jag var så stört kul. Ibland när jag har tråkigt så läser jag de inlägget så kan jag inte sluta skratta... Äh, jag ska nog sova nu. Jag är lite väl trött. Godnatt.

Btw, rubriken? Kommer ni ihåg den sången? Bamsesången typ, den måste jag hitta och lägga upp här. Den är ju GRYM ju!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0