Plugg

Gaaah! Dålig jag blivit på att blogga de här dagarna ju. Men de är ju bara för att jag pluggar konstant och verkligen inte har tid. Imorgon ska jag ha tentan i affärsjuridik. Jag är asnervig, eftersom jag tog ett break vid förra tentaveckan och valde att hålla mig borta från skolan då så ligger jag ju lite efter i det mesta. Jag kan väl i efterhand inte säga om det var värt det eller inte riktigt, men nu känns det faktiskt helt okej ändå inför detta. Men nervöst ändå. Jag måste ju faktiskt klara tentorna för att få CSN till hösten, utan CSN måste jag hoppa av skolan.
I dag klockan två har jag ett möte med mitt nya liv, btw. Cambridge. Nu ska de där förbannade kilona bort och jag ska känna mig snygg igen. Sen att de små tuttisarna också kommer försvinna är ett senare problem, jag ska få på mig mina gamla jeans, känna mig snygg i bikini och kunna göra saker utan att det dallrar om mig. Jag tänker inte låta mig själv gå under, seriöst. Nu gäller det!!
I övrigt inte mycket nytt, jag ska lägga upp bilderna från Stockholm snart, men jag skulle tippa på att det blir antingen ikväll eller efter tentan på lördag. Imorgon kommer det inte finnas tid. Först tenta, sedan plugg inför tentan på lördag och sedan kommer älsklingen och så ska vi mysa och sova tidigt.
Så, nu blir det att återgå till plugget för min del. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0