Skitliv

Tusan också. Jag är verkligen skitdeppig just nu, resultatet på min tenta har kommit och jag kuggade den. Jag hade faktiskt väntat mig på något sätt att fixa den, så de känns så himla deppigt. Speciellt iochmed att det var kryssfrågor på mer än hälften och jag bara måste ha slarvat.. :( Ååh, vad irriterad jag blir. Jag orkar inte, jag var ju inne i ett sånt jäkla bra flow där jag klarade flera tentor på raken och så kommer den här... Åååh!!!!! Jag orkar inte!!! Jag blir skitledsen nu!!
Iallafall, nu ska jag ta bussen hem till uddevalla, gräva ner mig i min säng/lägga mig på balkongen och steka beroende på vädret och glömma alt jobbigt. Puss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0