Sköna söndag

Tjolahopp tjolahej!
Dagen blev helt okej ändå, trots magontet - det finns inget som inte lite Ipren kan lösa. :) Jag har pluggat en hel del och dessutom har jag gått både promenader och fått ordning i min garderob. Måste köpa fler galgar bara, för det hänger flera plagg på samma galge nu. Haha.
En otroligt positiv sak är att jag tagit mig ner till ClasOlsson och köpt mig en våg (och ett hopprep). Jag har gått ner två kilo sedan i torsdags då jag var och vägde mig hos friskvårdsdamen. Det känns så himla skönt. Visst, det är bara vatten nu och de två kilona kommer jag ju att gå upp igen, men ändå! Det funkar!! Dessutom har hungern släppt totalt. Jag känner ingenting, nu handlar det bara om motivation! Herregud, vad jag ska kämpa med det här. Två kilo av tretton redan. De kommer bli bra det här.
Nu ska jag bädda min säng med rena lakan som doftar av "fräsch regnskog", haha. Sköljmedlet vet ni. Haha. Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0