Tänker

Det kom upp lite saker så min kille är försenad hit. Det gör att jag fått möjlighet att tänka lite extra på saker, här är några av sakerna som snurrar runt i mitt överträtts huvud just nu.

- Jag har kissat 33 gånger hittills idag. Japp, jag har räknat..
- I alla filmer käkar alla supersmala, asheta brudar hur mycket som helst och så går de inte upp ett gram. Det är superorättvist.
- Jag passade på att dammsuga runt halv elva tiden, mina grannar kommer klaga i efterhand. Hehe, sånt tycker jag är kul.
- Jag har MAX fem rena par trosor kvar, det är veeeerkligen dags att tvätta!
- Om jag klarat tentan imorgon är det ett mirakel!


Jag vet, jag borde varna innan när jag skriver så här onödiga inlägg. Sorry.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0