This is me

Häromdagen diskuterade jag och en kompis saker som man får leva med om man ska leva tillsammans med någon av oss. Tänkte att ni ville veta: Här är saker ni får leva med om ni ska leva med mig:

• Jag blir sur då och då. Och det enda som hjälper är fjäsk.
• Jag kommer att få panik om jag inte hittar något att ta på mig. Och det kommer vara ditt fel att jag inte har några kläder.
• Jag älskar skitmat, sallad och sånt är inte riktigt min grej. Det är inte direkt tack vare de varierande arbetsuppgifterna som jag varit kvar på Donkisch i sex år, bara så du vet.
• Jag kommer säga elaka saker när jag är arg.
• Jag läser femton-tjugo bloggar om dagen - lev med det! (Och var glad att jag slutat med Bakery Story...)
• Jag kommer klaga på att jag är tjock, då gör du bäst i att säga att jag är smal. Ok?
• Jag dricker för mycket och för ofta, det borde jag sluta med. Men inte något du ska påpeka.
• Jag ser inte en skräckfilm så länge du inte är beredd att spendera de närmaste femtio nätterna med mig och trösta mig när jag drömmer mardrömmar.
• Jag tycker det är roligare att åka taxi än att gå.
• Någon gång ibland, typ nån gång i månaden, stänger jag in mig ensam i min lägenhet, ser på film och svarar inte i telefonen på hela kvällen. Var inte orolig då, jag har bara lite me-time.
• Jag städar när jag vill, ibland blir det inte på tre veckor och helt plötsligt får jag ett ryck och måste städa vid elva på kvällen.
• Jag kommer säga att jag ska "till gymmet imorgon", fråga inte om jag var där - det var jag inte. (Och om jag skulle ha varit det kommer du få höra det tio-femton gånger.
• När jag är trött gråter jag, ta det inte så allvarligt, jag gråter ganska ofta.
• Jag är rädd för hundar, skiträdd. Ingen hund är gullig i mina ögon, inte ens din. Den försöker äta upp mig i smyg när du inte ser...

Ganska negativa saker, de positiva sakerna behöver jag väl inte ens berätta; typ hur himla underbar jag är? Eller att jag har världens skönaste humor? Att jag kommer göra dig världens till världens lyckligaste människa... ;) Bara du kan bortse från de där småsakerna där uppe....! Haha!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0