Tisdag

Jag kan bli stört irriterad på blogg.se - de tar ju typ aaaaslång tid innan inläggen man skriver kommer upp. Om man skulle ta och byta bloggportal? Fast orka, då försvinner väl typ hela bloggen och så är allt liksom borta.. Och typ worldpress vill jag inte ha, och absolut inte finest. Skulle man komma in på spotlife (open? Visst är den till för alla?) så får man den där stört irriterande nederkanten som lägger sig och fastnar i iphonen och devote känns bara jobbigt va? Äh, God morgon! Det var bara det jag ville säga egentligen, men så blev jag så sur igårkväll för att bloggen var så seg och så satt de i även nu på morgonen när jag vaknade. Iallafall, jag har sovit gott, är "taggad" för seminariet och framförallt taggad inför dagen. Nu sticker jag till skolan! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0