Tisdag

God morgon. Klockan är strax efter sex och jag är stört pigg!! Jag kommer säkert däcka snart igen, men ändå. Gårkvällen blev skitmysig; jag, Hanna, Alex och Sara satt på strandgatan ett par timmar och efteråt gick jag och Sara och satte oss med Ward, Mjölby och Erik utanför husen på Lasarettsvägen. Vi satt precis brevid en damm vilket har gjort att jag har drömt om en stillastående bäck som jag försöker få fart i och helt plötsligt drunknar alla och jag springer i en vattenfylld trappa... Äuhm, början på drömmen, när bäcken var stillastående skulle jag tippa handlar om den där dammen iaf, sen spårade jag....
Så, iallafall, gårkvällen!! Vi satt länge ute och delade en box vin, pratade och hade skitmysigt. En riktig spontankväll!! Jag önskar jag också bodde här så jag slapp sova över "någonstans" varje gång eller behöva ta bussen hem.. Vi får se om det går att lösa, jag spenderar ju faktiskt inte mer än två dagar i veckan typ, i min lägenhet så den börjar kännas fett onödig...
Nu ska jag krama om "mannen" som ligger brevid mig och sedan somna om. Puss på er - imorgon är det sommarlov!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0