Tisdag

God morgon!
Jag fattar inte varför jag ställde klockan så himla tidigt för?! Halv åtta när bussen går 09:20...! Visst, att jag ska fixa mig och allt sånt, men de är ju nästan två timmar? Nu är jag iallafall vaken, jag har gjort mina morgonövningar och jag funderar på att ställa mig och hoppa hopprep en stund - hade inte de varit kul för grannarna? ;)
Dagen består av plugg i Trollhättan mellan 10:00-12:30, sedan ska jag sitta på en buss mellan 12:50-13:40 och sedan ska jag jobba mellan 14:00-21:00... Mm, det kan bli spännande de. Efteråt ska jag ta mig hem, jag kommer antagligen inte promenera hem idag heller eftersom jag är för lat och inte orkar gå i blåsten, så då får jag gå min kvällpromenad efter jag kommit hem, vilket gör att det blir aaassent, vilket gör att jag kommer va bajstrött när jag ska jobba med grupparbetet heela dagen imorgon. Jaja, nu har jag klagat nog för den här morgonen, haha! Nu blir det hopprep så jag får igång grannarna, det är alldeles för tyst i huset just nu! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0