Topp 5

Topp 5 saker jag vill ha just nu:

Ledigt från jobbet. Måste jobba med grupparbetet egentligen, men samtidigt är jag inte supersugen på att gå på gatan för att dra in extrapengar i sommar, så de är nog bäst jag åker och jobbar..
En miljon. Behövs förklaring?
En lägenhet i Trollhättan. Jag har spenderat fyrahundrade på busskort den senaste veckan för att åka fram och tillbaka, jag är aldrig hemma och jag har i princip ingenting som binder mig här. Det suger.
En städerska. Åh, vad härligt det hade varit!
Sofia. Idag är en sån dag när jag hade föredragit att ha min bästa kompis på samma sida av jorden som mig själv. Inte för att jag hunnit umgås med henne iochförsig, men för att jag hade känt mig lite tryggare då.

Nu ska jag klä på mig, sminka mig och gå ner till bussen. Tagga, tagga, tagga...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0