Pluggpaus

Jag har en paus i mitt plugg just nu. Är himla trött på marknadsföring faktiskt, det känns som att man kan allt om det (eller massor iallafall), men när man väl kommer till tentan så står det still i huvudet och jag kan ingenting. Helt värdelööst. Jag försöker att ha en kvarts rast varannan timma, det känns som om man får in mest då. Eller något.
Iallafall. Jag va ju hos Friskvårdsdamen idag och köpte nya påsar så jag klarar mig en vecka till. Jag har gått ner 3,1 kilo under en veckas tid. Efter tre dagar hade jag gått ner 2 kilo, så de sista kilot är "på riktigt", så att säga. De första två är bara vatten som går ur kroppen... Jag har tappat aaaasmånga centimeter runt magen. Typ sju centimeter, men de kan ha berott på att jag va lite svullen när jag mätte mig förra veckan.
Det känns iallafall bra, jag har klarat en hel vecka nu. Nu kör jag en vecka till. Sedan en till förhoppningsvis. Och sedan en till. Sen tror´jag det är klart. Hur bra det än går just nu drömmer jag ändå om mat, framförallt falukorv och macaroner är jag aaassugen på idag. Men hur sugen jag än är på mat, ger jag inte upp de här. Inte än.
Nu fortsätter plugget!
PUSS

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0