Fredagen

Nu är tentan avklarad och jag ska njuta av ett par välförtjänta dagars ledighet innan jag sätter igång med vad som kan bli de jobbigaste veckorna i mitt liv. ´De två veckorna som väntar innebär jobb på donken på kvällarna och grupparbete/föreläsningar/seminarium på dagarna. Detta plus cambridgen. Haha, ja jag vet, jag tjötar hål i huvudet på er med de här cambridge-snacket i tid och otid, men ändå, det är jobbigt. Dessutom, nästa vecka väntar två kvällsevenemang med Västsex, både avslutning som innebär bowling och middag på Buddy´s Trollhättan (vilket i sin tur innebär att jag kommer sitta och TITTA PÅ när de andra äter middag) ganska påfrestande det också. Samma sak vid de andra evenemanget som är en tackmiddag... Skitkul. Äh, jag ska inte klaga, jag har valt de här själv. Och jag tycker det är kul, det gör jag. Det är bara det att det hade varit roligare om det hade varit någon mer som kände för att göra de här med mig...
Jaja, nu ska jag se på OC och bara slappa ett par timmar innan jag bestämmer mig för om jag ska hem till min familj eller inte.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0