Fail

Jag har suttit hemma ensam i över ett dygn och det ger en väldigt mycket tid att tänka. Och det har jag verkligen gjort.
Jag skulle kunna skriva en mil om det här med vikt och utseendefixering, men det orkar jag inte just nu. Eller vill inte, kanske är en bättre formulering. Iallafall, jag skiter i det här nu. Jag har mått skit i över en vecka, jag har gråtit för att jag varit så hungrig, jag har svimmat två gånger (säkert för att jag slarvat med vattnet och "tränat" för mycket), men ändå. Jag har mått skit. Dessutom har jag lagt ut över trettonhundra spänn på lite pulverpåsar.
Jag har gått ner tre kilo i vikt, men det är vatten och kilon som jag antagligen kommer att gå upp igen när jag väl börjar käka. Och, skit samma, jag har för dålig diciplin - för att säga det rakt ut. Jag pallar inte Cambridge, jag pallar inte att svälta mig smal.
´
Därför väljer  jag att avsluta ren kur nu, jag kommer fortfarande äta en-två påsar om dagen och förhoppningsvis fortsätta gå ner i vikt lite granna. Men helt seriöst, det är inte mänskligt att svälta. Då hade jag lika gärna kunnat flytta ner till Afrika och svälta där (och samtidigt bli aaasbrun btw), men nu är det så att jag bor i Sverige, här finns det mat, jag har råd till mat och då äter jag. Punkt.
´
Nu ska jag ut och supa. Punkt, punkt.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0