Underbara dagar

Fredagen:
spenderades på donkisch tillsammans med Carro, vi jobbade hårt, flummade  en hel del och hade rätt kul typ hela tiden. Även om vi mest såg fram emot att gå hem och sova för att vi var så otroligt trötta.
Lördagen:
Jag åkte till Trollhättan vid  femtiden, mötte upp mina killar hemma hos Mjölby, spelade drickspel med Mjölby och Peter. Gick hem till Björn genom regnet och partade ett par timmar till där innan vi gick ner på stan och hamnade på Bishops (heter/stavas de så?) och fick med oss Hanna på vägen ner. Det regnade hela kvällen, men vi satt ändå ute fram till klockan ett och uteserveringen stängde.
Jag älskar våra snygga gruppbilder, vi gjorde verkligen så gott vi kunde med dem, men de gick sådär.. Och på bilderna från Bishops så ser alla skitsura ut fast att vi hade en trevlig kväll...
Söndagen:
jag fick frukost på sängen, amerikanska pannkakor och bacon. Väldens mysigaste.
Måndagen:
var totally awesome. Jag fick sovmorgon länge, länge, länge och på eftermiddagen stack jag ner och fikade på underbara Strandgatan med Alex, Sara och Hanna. Mys. Jag och Sara fick ett litet flipp och beställde in en flaska rosé som vi sedan fick mersmak på och vi gick hem till Mjölby, mötte upp Sara och Erik där och delade en box vin + en flaska till. ;) Sjukt mysig kväll. ÅÅÅÅH vad jag älskar sommar och fina människor. <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0