Peptalk med migsjälv

Jag har druckit min första Cambride-påse med smak av choklad och mint. Smakade typ som O´boy med smak av After Eight, alltså var de rätt gott. Mycket bättre än de förra pulvret jag gick på - men så är ju de här liiiiiite dyrare också.
Iallafall. Jag. Tänker. Fixa. Det. Här!

Tretton kilo ska bort. Jag ska gå från 66.4 kilo ner  till 53 och sedan pendla mellan 53 och 55 kilo. Det är perfekt. Det tyckte även Friskvårdsdamen. När jag googlar hur länge man behöver hålla på för att gå ner dessa kilo står det typ åtta veckor. Nu fick jag lite ångest. Jag åt min "sista måltid" med Mjölby tidigare idag och jag drack inte ens läsk till - och nu kommer jag inte få dricka det på flera månader!!
Jag kommer inte få äta chips och jag kommer inte få äta godis. Att äta mysmiddag med älsklingen imorgon finns inte på kartan och att slänga i sig en cheeseburgare på korta rasten på jobbet nästa vecka kommer inte att hända. Att äta något på Sexets avslutning på Buddy´s kommer inte ske och på tackmiddagen kommer jag också få svälta. Shit, vad tragiskt de är. Men hallå - det kommer vara värt det.
Det. Kommer. Vara. Så. Fucking. Värt. Det.

Shit vad jag ångrar mig redan. Men seriöst, jag SKA klara det här.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0