Vad tycker ni om den här klänningen? Jag t...

img_7919 (MMS)

Vad tycker ni om den här klänningen? Jag testade den idag inne på Lindex när jag gick hem från skolan, men köpte den inte. Långklänningar är såå inte min stil egentligen, men jag tyckte ändå att den va lite söt. Lite mycket urringning, men annars väldigt söta axlar. Och brösten är borta snart iallafall så de spelar ingen roll om jag har djup uringning då! :) Jag vet iofs inte när jag ska använda den... Men ändå, vad tycker ni? Kan jag få lite svar här någongång? ;) Ni är ju ändå ett gäng som läser, vad tycker ni? Köpa eller inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

KÖP KÖP KÖP

2011-05-12 @ 20:44:14
Postat av: Anonym

Köp inte klänningen, du ser fet ut vid höfterna. :-(

2011-05-12 @ 22:43:01
Postat av: Soooofia

De finns snyggare! Köp inte då!

2011-05-13 @ 00:22:42
Postat av: Pernilla

Jag tyckte den va fin :)

2011-05-13 @ 09:01:57

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0