Vilken lördagkväll det blev!

Yes!! Nu känner jag mig asduktig; istället för att äta något gick jag ut och sprang en bit. Inte långt direkt, men en halvtimme ungefär. Jag gick dessutom ner i tvättstugan och bokade en tid imorgonbitti klockan sju. Känns skitbra. Nu tänkte jag ta en dusch, fixa naglarna läsa igenom de lilla jag skrivit på mitt arbete och klockan tio börjar Solstorm på tvn och till filmen ska jag smaska till det med dagens tredje shake med vanilj- eller banansmak, jag har inte bestämt mig för vilken än... Efter det ska jag iallafall sova. Det första jag gör imorgonbitti ska jag slänga in en tvätt med "onödiga" kläder, sen ska jag gå ut en promenad på en timma tills affären öppnar och där aka jag köpa nytt sköljmedel som doftar något speciellt ASgott, tänkte jag. De är sånt man får unna sig med när man inte får köpa godis eller chips.. Sedan ska jag plugga hela dagen. Suck.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0