Årets julklapp!

Jag ska köpa julklappar snart, tänkte jag, och googlade runt lite på vad som gäller för iår. Vanligtvis brukar det se ut såhär:
Mamma får något smycke/hårprodukter/ansiktsprodukter. Pappa får en bok. Bröderna får varsin parfym och lillasyster får något med smink/kläder. Det är lite småtråkigt, så iår tänkte jag följa tipsen på julklapparna. Men seriöst, visste ni att årets julklapp är en matkasse! Så det ska min familj få iår; varsin matkasse!
.
Perfekt, då var ju de problemet löst. Själv önskar jag mig (förutom matkassen då):
- En DVD, min funkar inte.
- En ny TV, seriöst. Jag pallar inte.
- En ny dator. Den här suger.
- Pengar, jag vet, men det är ju faktiskt det jag behöver mest.
- Några fler högskolepoäng.
- Yankee candle ljus, mitt har brunnit ut och jag är i desperat behov av nya.
- En händig kille som kan renovera om min lägenhet. Och betala för materialet.
- En PT, det önskar jag mig nog mest av allt faktiskt. Nån som kör hårt som tusan med mig på gymmet så att jag verkligen inte kan slippa undan.
- Och så önskar jag mig en pojkvän, mest för att det är tradition att jag önskar mig det. Jag är nästan nöjd som jag har det nu, men visst, vill någon ge mig en pojkvän så är jag väl inte den som är den och säger nej.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0