Bakisdag - utan kolhydrater och socker...

Idag är veckans största utmaning. Jag ska inte äta någonting "gott" trots att hela kroppen fullkomligt skriker efter det. Jag drömde om bröd inatt! DRÖMDE OM BRÖD! Fatta att nu börjar jag bli galen, jag drömde om att smöra en macka med Lätta, sedan lägga på Nutella och äta med ett glas juice till.

Men, ni behöver inte vara oroliga, jag gör det inte. Jag hade matlåda med kycklinggryta med mig till Hamrin så det har jag ätit. Istället för att beställa bakispizza. Oh yes, i'm good.
Nu ska jag hitta något riktigt snaskigt som jag kan mumsa på ikväll när jag kommer hem. Funderar på att minifuska lite med morötter, men jag tror det blir lite mozzarella, ölkorv och att dippa blomkål istället. Lite brieost också kanske. Och ett löskokt ägg med en klick majonäs. Ååh, nu blev jag faktiskt mer sugen på det. Jag tror faktiskt att jag kan leva med LCHF en tid till. :)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0