Denna fantastiska kväll!

Hej goingar! Är ni vakna? Nä, tänkte väl det, klockan är strax tre och jag är galet pigg faktiskt.
Fick sluta lite tidigare på jobbet (som förövrigt var toppen idag - Sofia är en ängel att jobba med!!). Jag var hemma redan vid halv två och då visste jag inte riktigt vad jag skulle göra för att hålla mig vaken fram till 03 då reprisen av kvällens SATC börjar.. Haha. Så vet ni? Jag hoppade upp på min spinningcykel och cyklade en halvtimme och efter det blev det massor med övningar för mage och lår/rumpa. Blev tvärsvettig och hoppade in i duschen, tvättade håret sminkade av mig. Smorde in mig med BUS och nu sitter jag här i sängen med en skål med päron- och melonbitar som kvällsmat.
Guuuuud vilken bra kväll!

Nu blir det SATC och om jag är trött sedan så ska jag sova (om jag inte är trött så tar jag bara fram min "älskade" marknadsföringsbok så däckar jag direkt!!)
Puss och Godnatt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0