DET BLEV EN TREVLIG KVÄLL!

Haha, såklart!! Vad hade man annars väntat sig av dessa små söta puddingar?! ;) Vi möttes upp hemma hos mig vid sju, beställde pizza, drack lite vin och hade allmänt trevligt. Och så tänkte vid gå ut vid tio, sedan vid elva, sedan vid halv tolv och till slut var klockan halv ett och då var det väl ingen idé längre. Haha, vi bor ju trots allt i Uddevalla och nattlivet på onsdagar är ju inte mycket att hurra för. ;)

Så så blev det, vi stannade här och snackade och hade det trevligt. Någongång rätt "sent" började vi köra Singstar och jag hoppas (näää) att mina grannar vaknade. Så mycket ljud jag har fått höra här om dagarna, med alla borrar och hammarslag nu när alla tydligen bygger om, så är det väl inte mer än rätt att jag får ge igen lite.. ;) Det blev iallafall inga klagomål, så jag hoppas ingen vaknade.
Vill bara tillägga att jag vann över Jenny också, om någon nu skulle tro något annat.. ;) Hihi! ;)

Nä, nu läggdags. Trött tjej ska sova. Klockan ringer alldeles för tidigt imorgon (halv elva). Höhö.
Puss

(en inte alls lika fräsch tjej som tidigare, men man ska väl inte klaga...)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0