Du är det bästa jag vet!

Okej, jag kan inte sova riktigt än. Jag längtar efter min mamma. Egentligen efter hela min familj, men framförallt min älskade, fantastiska, bästa-mamman-på-jorden-mamma. Jag har väl skrivit massor med inlägg om henne tidigare, men just nu fick jag bara en sån extremt stark längtan efter henne och jag fylls av så mycket kärlek och mest av allt på hela, hela jorden vill jag bara att mamma ska va här så jag kan krama henne och säga att hon är bäst på jorden och att jag älskar henne.

Mamma, jag vet att du sa att jag inte fick lägga upp den här bilden på bloggen, men jag kan inte låta bli. Jag älskar dig så galet mycket och mååååste helt enkelt visa upp den här på bloggen. För att jag tycker att du är världens finaste människa, min bästa vän och världens bästa mamma.

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0