Feber, du ger mig feeeeber.

Kommer ni ihåg det gamla barnprogrammet? Haha! Feber, antar jag att det hette...?

När jag kom mig upp ur sängen imorse (i eftermiddag) hoppade jag upp på min spinningcykel och trampade på en liten stund. Sen blev jag helt svimfärdig! Kände mig helt yr och blev kall/varm och illamående. Feberattack? Finns det? Eller kan det ha något att göra med LCHFen? Kan sockret göra så att jag får samma symptom som feber liksom? Iallafall, jag drack en megakopp te och tog ett bad i min dusch (lägg en handduk och täta duschkabinen bara så blir vattnet uppemot en decimeter högt och det blir nästan som ett bad om du sitter i duschen).

Nu känner jag mig lite bättre, men det har ju varierat hela dagen. Ena stunden är jag megavarm och fryser och nästa svettas jag som en gris och är illamående. Ingen matlust har jag heller, känner mig proppmätt (bara ätit en pannkaka idag) och jag är förstoppad i magen. Vad är jag för sjuk tror ni? Aids? Yes, krya på mig iallafall. Tack, tack.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0