Fredagskvällen

Igår hade jag tvär-ångest! Först hade jag bestämt mig att åka ner till Stenungsund, men så ångrade jag mig när tjejerna där nere var trötta och jag var partysugen.
Så tänkte jag åka till Trollhättan. MEN, där ska jag spendera de två kommande helgerna. Jag ska vara där typ jämt och jag har "ingenstans" att sova. Visst, på någons soffa, men det är så himla skönt att få komma hem och vakna (bakis) i sin egen säng.

Så jag och Jeanette drog ut på mysig restaurang och käkade och delade en flaska vin (som så småningom blev några öl också) och hade HUR TREVLIGT SOM HELST. Gick vidare vid tolvtiden, men det var inget vidare drag (läs: det fanns inga snygga killar) så vi gick hem redan vid ett-tiden.
Grym kväll iallafall. Sjukt trevligt. Och så galet värt att få sova i sin egen säng efter en utekväll, underbart!

Bilderna är kaos, men ett måste. Efterrätten var nyponpannacotta med grädde och choklassås och det var så gaaalet gott. Jag blev lite kär. Fick ingen bild på varmrätten, men den var också galet god!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0