Godmorgon torsdag!

Ueeewk, inte så taggad på att stå upp idag heller. Känner mig lite sliten sen igår. ;) Men redig tjej som är uppe innan klockan ringer...vaknade av sms klockan 06:20 och sedan ett till vid nio och efter det gick det inte att somna om... Men det är sååååklart ok. ;)

Nu bär det snart av till frissan, äntligen! Tusen år sedan jag var där senast. Och jag vet inte, lugg? Inte lugg? Page? Eh, hahahahaha, nää. Inte jag i page. Inte kort hår på mig. Men mer uppklippt? Och mer volym (som håller i tre dagar, ish.) Jag ska helt enkelt gå till frisören och säga som jag alltid säger: "Jag vill ha kvar längden, men klippa upp det. Inte för kort, men få bort alla slitna toppar." Jaha. Jag är en rolig tjej jag. Not.

Mitt fågelbo som jag har på hövvet just nu....


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0