Krossa alla fönster

Mitt hus vibrerar. Väggarna bultas i och det spikas och hamras överallt. Det låter som om det kommer från alla håll och min huvudvärk/feber/vad-det-nu-är-för-sjukdom känns bara värre och värre.

Det finns många positiva saker med att bo i ett hus där man faktiskt äger lägenheten. Men en av de mest negativa sakerna är att folk renoverar. Konstant. Alltid är det någon som ska slå ut en vägg, lägga om golvet, sätta upp en ny vägghylla eller bara skruva ihop trehundratusen miljoner möbler.

När jag ska renovera ska jag skaffa folk som gör det på nätterna för mig. Det ska bli kul att ge igen på mina grannar.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Just nu håller jag en bra tävling i min blogg och jag hoppas att du blir en av dem som tävla. Tävlingen gå ut att man ska vinna en iPhone 4 :)



Du hitta den här : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-iphone-4.html#comment

Ha en fortsatt trevlig dag och förlåt om jag störde! <3

2012-01-11 @ 20:55:18
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0