Kvällen igår blev inte så illa. Det var en...

img_3327 (MMS)

Kvällen igår blev inte så illa. Det var en väldigt fint fixad middag - och såå gott!! Jag dog lite för förrätten. Och nej, det finns såklart inga bilder. Jag var mobillös igår.  Det var bra. För jag psykbrytade rejält. Björn fick ta hem mig lite så jag fick gråta och sen gick vi tillbaka. Och då var det kört. Minnesluckan är brutal. Det är gaaaalet mycket jag verkligen inte minns! Sjukt!! Men, på det stora hela hade jag en bra kväll. Jag var inte lycklig och det var bra - de tidigare nyårsaftnarna har varit perfekta och åren har blivit skit så det är ju toppen med tvärtom då! ;) Nu ska jag beställa bakispizza och sådär. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0