Längtar bort lite

Jag fullkomligt hatar snö och kyla. Just nu ligger jag ihopkrupen i min säng under två täcken och längtar efter sommar och värme. Igår hade jag på mig min åvve med TJOCKA STRUMPBYXOR UNDER och jag frös ändå! Kasst!

Jag längtar efter att springa runt i bikini, bränna sig för att man slarvat med solskyddsfaktor och sedan flå bort hela min hud. Eh, ja, egentligen längtar jag efter att få en perfekt solbränna och ligga på stranden med en fruktdrink i handen. Men jag är realistisk.

Bilder från mitt livs hittills enda utlandsresa (om vi räknar bort tråk-länder som Tyskland, Danmark, Norge, Orust och Polen). Frugan har lovat att vi ska åka i sommar igen.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0