Lugn söndag

Jag har haft en jättelugn och mysig söndag med plugg och lugn och ro. Har haft Pärre här på fika och jag har bakat bullar och ÄTIT! Höhöhö!
Imorgon startar LCHF och mitt "nya" liv igen. Weeeii! Jag är megataggad! Egentligen skulle jag varit och handlat idag och laddat upp, men eftersom jag inte har något Visakort för tillfället så är mina pengar ganska så begränsade. Så jag kommer få leva på ägg, bacon och majonäs tills mitt kort kommer. Men wtf, det funkar ju!
Huvudsaken är ju så småningom att bli smal och trivas med min kropp och med rutiner och disciplin som kommer med att trivas. Tjohoo, nu ska jag äta en ville till för från och med imorgon blir det varken kolhydrater eller socker på obestämd tid/tills fettet är borta. Weeeii!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0