Måndag

Äckel-päckel-dag, verkligen. Började dagen med att stiga upp halv sex. Ja, ni läste rätt NOLLFEM:TRETTIOSJU för att vara exakt... Blev släppt på McDonalds Stenungsund och pratade med mina kära vänner och fd arbetskollegor i två timmar innan jag tog tåget till skolan.

Väl framme i skolan får jag höra att dagens föreläsning var inställd och att vi börjar 13:00 istället. Hatar mig själv lite grann för att jag gick upp halv sex i onödan. :/ Pluggade, försökte - rättare sagt, och blev så pass klar (irriterad) att vi sket i föreläsningen som började ett.

Just nu degar jag bara, har besök och kommer va megaupptagen ikväll. Höhö.
Vi hörs imorgon!
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0