Match.com

Nu kommer ni tro att jag är desperat, men det är jag inte. *lite* Men igår föll jag för min egen reklam som jag har på bloggen och blev medlem på match.com "för att hitta kärleken"... *gay, gay, gay*

Jag vägrar betala pengar för att hitta någon och när jag anmält mig och skapat en profil så såg jag att det kostar och så släppte jag idéen på studs. Blir inte det typ prostitution? Säg att jag skulle hitta ett ligg på match.com så skulle ju sidan framstå som dennes pimp typ?

Men nu är det iallafall så här att jag får mail, vid varje "flirt" jag får - hittills 17 st sen igårkväll. Och när jag ska gå in och kolla på vem som flirtar med mig så säger de att jag måste betala för att få se. Tvääärvägrar. Men man få iallafall se det som en liten egoboost, massvis av desperata killar skickar en flirt.
Synd bara att jag är för snål för att ta reda på vem - det skulle ju kunna vara mitt livs kärlek. (Men wtf, det kommer alltid någon ny).

Jag la upp bild 1. som visningsbild. Om jag bara hade lagt upp bild 2. hade säkert fler tagit mig för min vackra insida istället. Då hade mailens inkorg vart tom, höhö.



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0