Mina can't-leave-without-produkter!

Ihopklippta bilden:
MASCARA från IsaDora, BIG BOLD. Bääästa mascaran jag någonsin testat, man får tjocka fina fransar. Förlänger ordentligt och är lätt att tvätta bort. Ca pris 160:- på Kicks.
PARFYM, Fizzy. Doftar godis typ. Tuggummi. Fjortisparfym egentligen, jag har använt den sedan jag var sexton eller så, men jag vill inte byta för allt i världen. Ca pris 200:- på Kicks.
ÖGONFRANSNÄRING, DHC eyelash tonic. Stärker ögonfransarna (jag tappar inte alls lika många längre) och får dem att växa snabbare/bli tjockare. Jag använder den även i ögonbrynen. Priset ligger mellan 895-1295, googla efter köpställe.

Andra bilden:
HÅRSPRAY från LS. Ett torrspray som ger tokbra volym och fräschar upp håret ordentligt. Håller i flera dagar och luktar megagott! Finns hos utvalda frisörsalonger, ca 160:-
SCHAMPO från Joico. Ett silverschampo som jag älskar. Och jag har testat måååånga olika. Galet drygt och bleker precis lagom. Finns hos utvalda frisörsalonger, ca 199-250:-
BALSAM, Joico. Hör ihop med schampot och ger en extra glans och lättar upp håret. Säljs på samma ställen som schampot för liknande pris. Jag köpte paketpris, ett schampo+ett balsam för ca 400:-. Helt klart värda pengar!

Nu bli're sängen för min del, sussa så sött!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2175601/images/2012/pic_185577219.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2175601/images/2012/pic_185577219.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2175601/images/2012/pic_185577255.jpg" class="image">


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0