Orkeslös

Idag är en sån där dag. Jag vaknade ju tidigt, tidigt imorse och kunde inte somna om förrän närmare åtta, vilket gjorde att jag antagligen stängt av alarmet i sömnen, vilket gjort att jag inte kommit mig iväg till skolan.

Så jag har legat i sängen hela dagen. Har egentligen massor att göra, men jag orkar verkligen inte. Så mycket press inför helgen, jag drömmer mardrömmar om Stjärtslaget hela tiden och jag bara längtar tills det är över. Det finns ingenting spännande eller roligt med helgen just nu, som jag ser det. Inatt drömde jag tillochmed att jag blev utbuad från scen och att 17 personer från Skösex struntade i att komma. Puuh.

Snart är det över. Om en vecka kan jag ta tag i de saker som jag faktiskt behöver prioritera. Det är lite pinsamt att jag lägger så mycket tid och ångest på något så egentligen oviktigt som att fixa fester när mitt liv är så förbannat kaos i övrigt. Ett sätt att fly kanske, eller "fylla tomrummet" som dom säger. Jag vill iallafall ta tag i det nu. Det är inte värt att skjuta upp det ännu längre.

Jag ska bara orka ta mig upp ur sängen.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0