Red Lipz

Hihi, här sitter jag och tar kort på mig själv. Ska strax sticka iväg och se KAPTEN RÖD (tjötat nog om det snart?) och har fixat mig ett par timmar nu. KAOS på vad jag skulle välja för kläder. Och tråkig som jag är blev det till slut helsvart. Svarta strumpbyxor, svarta skinnskjorts, svart skjorta och till detta ett par svarta kängor. Brukar verkligen aldrig gå ut i helsvart annars, men det var det enda jag kände för ikväll, trots att jag är megapepp!

Bestämde mig iallafall för att ljusa upp mig själv lite med röda läppar - blev mörkröda dock.
Bilderna gör sig faktiskt inte riktigt rättvisa - för en gångs skull kan jag säga att jag är finare i verkligheten! ;)
Ha en trevlig kväll alla!
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0