Sån är jag.



Jag önskar att jag hade tyckt om fisk för det ser så fint ut att äta fisk och skaldjur, men det finns ingenting jag mår så illa av så det går verkligen inte att äta för mig. Jag älskar att se filmer jag redan sett. Jag har aldrig varit en väsktjej och ser inget fancyfancy i en märkesväska för många-tusen. Min högsta önskan på jorden är att få gifta mig, skaffa familj och bli lycklig.

Jag tänker sluta röka vid nästa nyår - året jag fyller 25. Jag älskar närhet, men jag bestämmer när och med vem, en kram från en vän (även en nära sådan) kan göra mig extremt obekväm. Jag är både stolt och imponerad av mina syskon. Jag har superlätt för att bli kär och blir lättast kär i någon som inte vill ha mig. Om jag hade haft råd hade jag opererat mig.

Mitt drömyrke är journalist. Jag skulle vilja lära mig att gå i höga klackar. Jag tror att jag vill flytta tillbaka till Tjörn när jag blir "stor". Jag gråter när jag är ledsen, glad, besviken, arg eller när jag helt enkelt känner för det. Jag ska se till att mina barn växer upp med att tycka sport. Jag hatar att plugga. Min mamma är min bästa vän.

Jag har flera gånger kollat upp vad det skulle kosta att ha en städerska. Så fort jag slutar skolan ska jag köpa en bil. Jag skulle aldrig flytta tillbaka till Tjörn förrän jag har "lyckats". Jag kan ofta sjunka ner i soffan och lyckligt utbrista för mig själv "åh, jag är så lycklig" och tio minuter börja störtlipa för att jag inte vet vad jag ska göra med mitt olyckliga liv. Jag har en galen åldersnoja. Jag drömmer om att något stort ska hända i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Vad roligt att läsa om dig! :)

2012-01-09 @ 20:25:42
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0