Självständig kvinna!

Jag har gjort något fullständigt suveränt idag. Igårkväll när jag kom hem la jag mig på soffan, satte på Sex and the city och såg ett par avsnitt innan jag somnade. Vid tretiden vaknade jag av att hela vardagsrummet exploderade. Typ. Eller det sa "pang" och så släcktes mina ljusslingor bakom träväggen och tvn slocknade. Och play stationet också!!

Nyvaken som jag var drog jag ur alla sladdar och gick och la mig i sängen istället. Och drömde hela natten om att min lägenhet skulle börja brinna.
Imorse när jag vaknade märkte jag att jag levde, lägenheten stod kvar, men varken tvn eller ljuset i vardagsrummet funkade. Jag bytte plats på alla kontakten. Ringde mamma, utan att få tag på henne, för att gråta ut lite och få hjälp med att förstå vad som var fel. Till slut vände jag mig till min allra bästa vän, Google, för att få reda på vad som kunde va fel. Och hur dyrt det skulle bli att laga...

Nu har jag löst det, all by myself. Det var ju bara att dra upp proppspaken i proppskåpet. Daaaah....! Vem säger att man behöver en man i hushållet när man har Google?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kvinnor kan! Hhahaah FI FTW;)

2012-01-20 @ 13:41:20
URL: http://hekberg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0