Söndagskväll

För att summera helgen så har den varit bra, händelserik och lite tröttsam. Fredagen var bäst, jag och Sara hade myskväll med tacos och film. Flummade sönder och jag skrattade i princip hela kvällen, haha.

Lördagen började med att ställa i ordning allt på kåren klockan elva. "Vem bestämde att vi skulle ses så här dags?!?!?" flippade jag. "Du", svarade gruppen. Fuck. På kvällen var det modevisning, galet kul och nervöst.

På natten efter tentafesten (inatt) låg jag vaken till klockan sex. "Gamla" drömmar kommer tillbaka in i mitt liv och efter nattens samtal låg jag typ och log och fnissade för mig själv av lycka. Såklart det inte är en bra idé att starta upp allt igen, men alltså.. Jo. Jag vill. Sofia ringde förut (<3 <3 <3) och jag sa det till henne att mitt hjärta har redan blivit utsatt för så mycket att det inte skadar att såra det lite till. Varför ska man lära sig av sina misstag liksom? Näpp, ny chans och nya tårar. Det finns så mycket som sårar så varför inte satsa på att bli sårad av någon som även gör mig extremt lycklig?

Och på tal om något som inte gör mig extremt lycklig - LCHFen. Gaaah. Vågen står still nu och jag förstår inte vad jag gör för fel!? Äter jag för lite fett?! Dessutom blir man ju inte mer pepp när en idiot trycker ner en och berättar att man aldrig kommer lyckas med sina mål. No shit, jag vet väl också att jag aldrig kommer väga typ femtio kilo, men att på ett riktigt vidrigt nedvärderande sätt säga det är en annan sak. Vi skulle aldrig gjort slut, gubben, du hade passat perfekt in i min släkt med min nedvärderande morbror som också älskar att klaga på min vikt.

Så, nu ska jag se på ett avsnitt till av SATC och sedan ska jag hoppa i säng tidigt, imorgon börjar skolan igen och jag är taggad på att försöka starta om på nytt. Sista terminen börjar imorgon och jag ska försöka bli lite mer motiverad nu. :)
Sussa så sött nu, puss heeeeii! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0