Tentaphest

Tjohoo!
Nu är jag hemma från kvällens partaj. Sjukt att jag kan blogga IGEN va? Det var ju samma sak förra veckan efter att jag hade varit ute!
Kvällen var bra, fast det är faktiskt roligare att jobba tentafester än att festa på dem. På riktigt, jag ångrar att jag inte jobbade. Dels för att alla jag känner (typ) jobbade + att...jag vet inte. Det hade iallafall vart roligare att jobba. Och noll boys idag heller. Jag håller på att bli nunna. Fint det. ;)

Vi var iallafall på en förfest hos Tomas innan vi var på festen. Hans granne hette Helvete i efternamn. Nästan iallafall. Sjukt kul!
Bilder från festen får komma upp senare, nu ska jag sova! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0